Loading

foto: Legacy / Sony Music / Menart

“Miles In France” dolazi u verziji seta s 6 CD-ova i 8 LP-a, s više od četiri sata prethodno neobjavljene glazbe i novim bilješkama novinara Marcusa J. Moorea. Set uključuje izvedbu Davisovog potpuno formiranog Drugog velikog kvinteta – očaravajuću, nikad objavljenu, dvanaestominutnu verziju “Autumn Leaves” Salle Pleyel s Paris Jazz Festivala. Snimljena je prije 60 godina – 1. listopada 1964. godine.

“Miles In France” također uključuje svu glazbu koju je Davis napravio na Festivalu Mondial Du Jazz 1963. u Antibesu (26.-28. srpnja te godine) i 1964. na Paris Jazz Festivalu (1. listopada). Komplet od 2 LP-a, koji sadrži samo snimke iz 1964., također je dostupan.

Na snimkama iz 1963. koje se nalaze na “Miles In France”, iza njega su bili George Coleman, Herbie Hancock, Ron Carter i Tony Williams; dok snimke iz 1964. prikazuju dolazak Waynea Shortera na tenor saksofonu, kao posljednjeg člana Drugog velikog kvinteta.

“Miles In France”, producirao je višestruko GRAMMY-jem nagrađeni tim glazbenika: Steve Berkowitz, Richard Seidel i Michael Cuscuna (to je jedna od posljednjih produkcija za Cuscunu, koji je preminuo ranije ove godine), a masterirao višestruki dobitnik nagrade GRAMMY – inženjer Sony Musica Vic Anesini u Battery Studios u New Yorku.

U vrijeme Paris jazz festivala 1964., tenor saksofonist Wayne Shorter upravo je napustio Jazz Messengers Arta Blakeyja i pridružio se Milesovom bendu na prvoj europskoj turneji Drugog velikog kvinteta. Bend je 1. listopada u Parizu odsvirao dva uzastopna koncerta, ukupno 99 minuta glazbe. Bez ponavljanja melodija između nastupa, ponudili su dubinsko ispitivanje potpuno novog Drugog velikog kvinteta koji će krenuti na neistraženo tlo.

Početkom 1960-ih, Miles je došao u Francusku promijenivši tijek jazza. Njegov značajan album iz 1959. “Kind Of Blue”, izbjegao je hard bop radi modalnog stila koji je dopuštao prostor za slobodniju vrstu improvizacije – oblačan spori zvuk koji izaziva lakoću i napetost. Ali u usporedbi sa studijskom verzijom “Kind Of Blue”, glazba koja je izlazila iz Kvinteta u Antibesu i Parizu, imala je vrlo malo prostora za prostor i tišinu. Visoki tonovi bili su dramatični, a niski su bili ispunjeni snažnim fraziranjem – dodajući svježu perspektivu ovom albumu koji je prekretnica u cijelom jazzu.

Miles bi se vratio u SAD nakon ovih nastupa s novim osjećajem za glazbenu svrhu, potaknut bendovima koje je vodio u Francusku, uživajući u pozornicama na kojima su svirali. U vrijeme kada je Miles snimio “E.S.P.” sa Second Great Quintetom 1965. godine, dokazao je da je – usprkos svim fizičkim i duhovnim izazovima koje je izdržao – barometar kojim se jazz kretao i razvijao. Nekih 60 godina udaljenih od ovih zapisa, i više od 30 godina od njegove smrti, Miles je i dalje vrh, esencija odvažnosti, spomenik svih spomenika.

Miles In France 1963 & 1964 Miles Davis Quintet The Bootleg Series, Vol. 8 popis pjesama:

Festival Mondial Du Jazz, Antibes/Juan-Les-Pins, July 26, 1963

  1. Introduction by André Francis | 2. So What | 3. All Blues | 4. Stella By Starlight | 5. Seven Steps To Heaven | 6. Walkin’ | 7. My Funny Valentine | 8. Joshua | 9. The Theme | 10. Closing Announcement By André Francis

Festival Mondial Du Jazz, Antibes/Juan-Les-Pins July 27, 1963

  1. Introduction by André Francis | 2. Autumn Leaves | 3. Milestones | 4. I Thought About You | 5. Joshua | 6. All Of You | 7. Walkin’ | 8. Bye Bye Blackbird | 9. The Theme

Festival Mondial Du Jazz, Antibes/Juan-Les-Pins July 28, 1963

  1. Introduction by André Francis | 2. If I Were A Bell | 3. So What | 4. Stella By Starlight | 5. Walkin’ | 6. The Theme

Paris Jazz Festival, Salle Pleyel, October 1, 1964 (1st concert)

  1. Autumn Leaves | 2. So What | 3. Stella By Starlight | 4. Walkin’ | 5. The Theme

Paris Jazz Festival, Salle Pleyel, October 1, 1964 (2nd concert)

  1. All Of You | 2. Joshua | 3. My Funny Valentine | 4. No Blues | 5. The Theme